pengharapanku & cita-citaku hidup di dunia & akhirat


"aku ingin menjadi sorg yg maantop dlm ilmu agama,
namun diriku bkanlah berasal daripada sekolah agama,
namun ap pun ak tetap tabah dalam cabaranku, yg ku harapkan ak mati dalam islam, iman , husnul khatimah & berada di kalangan orang-orang yg soleh. " Ya Allah jadikanlah aku beragama spertimana penghulu kami nabi Muhammad s.a.w, jdikanlah aku islam spertimana orang yang beragama islam, jadikanlah imanku spertimana orang2 yang beriman, jadikanlah solatku sepertimana solat org yang khusyuk, jdikanlah amal aku sepertimana orang yang beramal soleh, jadikanlah niatku niat yang ikhlas & sempurna, jadikanlah hidupku sepertimana hidup seorang ulamak, ampunkanlah dosaku spertimana dosa orang yang terampun , matikanlah aku serpertimana para shuhada & masukanlah aku ke dalam syurga bersama para anbiya" imin ya robbal alamin

1 comments:

"..dan kebaikan apa saja yang kamu perbuat untuk dirimu nescaya kamu memperoleh (balasan)nya di sisi Allah sebagai balasan yang paling baik dan yang paling besar pahalanya.."

(al-muzammil:20)

 

Post a Comment